Üdvözöljük az Electropoint
biztonságtechnikai nagykereskedés és webáruház oldalán!
A teljes oldaleléréshez kérjük Jelentkezzen be, vagy Regisztráljon!

Gyakran ismételt kérdések

1. Regisztráció

1.1 A regisztrációnál a „Telepítő”, „Kereskedő”, „Tervező” résznél mit válasszak, ha több is igaz rám?

Egy regisztrációhoz csak egy „modellt” lehet választani. Javasoljuk felhasználóinknak, hogy a fő tevékenységi kört (elsődleges tevékenység) jelöljék meg abban az esetben, ha több megjelölhető tevékenységi körük van egyszerre. Cégünk a különböző tevékenységű partnereinknek eltérő üzleti konstrukciókat biztosít. Ezek a konstrukciók úgy lettek kialakítva, hogy az adott tevékenységű partnereinknek a tevékenységi körnek legkedvezőbb megoldásokat kínáljuk.

Amennyiben egyik lehetőséget sem jelöli, a rendszer „Végfelhasználóként” regisztrálja.

1.2 A leadott regisztrációm azonnal életbe lép?

A végfelhasználói regisztráció azonnal aktiválódik és Ön megkezdheti a vásárlást.

A telepítő, kereskedő, tervező lehetőségek bármelyikének választása esetén a megadott adatokat feldolgozzuk és – amennyiben minden adatot rendben találtunk – egy válasz e-mailben nyugtázzuk a regisztráció elfogadását. Minden 8:00 és 16:00 között leadott regisztrációt igyekszünk még a leadás napján ellenőrizni és jóváhagyni. Hiányosságok, vagy eltérések esetén e-mailben, vagy telefonon jelezzük a problémát.

A feldolgozás alatt álló regisztráció is aktív és alkalmas a vásárlásra, de csak a Végfelhasználókra vonatkozó feltételekkel.

1.3 A regisztrációmat a későbbiekben módosíthatom?

Minden megadott „személyes adat” módosítható, ellenben a jogi személyre, vagy közületre vonatkozó adatokat (biztonsági okokból) a weboldalon keresztül nem lehet módosítani. Amennyiben ilyen jellegű módosításra van szüksége, kérjük keressen minket telefonon, vagy e-mailben és az egyeztetést követően kollégánk beállítja az új adatokat.

2. Vásárlás

2.1 Az Electropoint Kft. nagykereskedés, ennek ellenére magánszemélyként is vásárolhatok?

Weboldalunkon magánszemélyeket is kiszolgálunk. A regisztráció során amennyiben nem jelöli be a „kereskedő”, „telepítő”, vagy „tűzjelző tervező” részt, a rendszer a regisztrált Felhasználót magánszemélyként kezeli.

2.2 Meddig marad a kosaramban egy kiválasztott termék?

A kiválasztott termékek biztonsági okokból addig maradnak a kosárban, amíg Ön ki nem jelentkezik a webáruházból. Amennyiben szeretné, hogy kosarában maradjanak a termékek az oldal elhagyását követően is, kijelentkezés nélkül zárja be az ablakot.

2.3 Hol látom, hogy egy termék raktáron van-e?

Mielőtt egy terméket kosárba rak a részletes terméknézetben (egy ún. lightbox ablak) a termék leírása alatt láthatja a raktárkészlet állapotát, amely lehet „Raktáron”, vagy ”Rendelésre”.

2.4 Ha egy termék nincs raktáron, mennyi idő, amíg beszerzik?

Az Electropoint Kft. az oldalon látható termékeket nagyrészét külföldről importálja, mint hivatalos beszállító. A szállítási határidők nagyban eltérnek függően attól, hogy az adott termék melyik országból, milyen szállítási móddal érkezik. Amennyiben határidőre kéri az adott terméket, vagy informálódni szeretne a rendelésének teljesítésére vonatkozóan, keressen minket elérhetőségeinken.

2.5 Két megrendelést adtam le egymás után, összevonhatóak?

Rendelés felvételi időnkben azonos napon történt rendelés esetén telefonon jelezheti kollégánknak igényét. Amennyiben az előző rendelése még nem került feldolgozásra, akkor a rendelések összevonhatók. A rendelése állapotát a weboldalon a „Felhasználó fiók” menüben a „Rendelések” menüpontban találja. A leadott rendelések weboldalon keresztül nem módosíthatóak és nem vonhatók össze.

2.6 Nem kaptam visszaigazoló e-mailt, érvényes a rendelésem?

Előfordulhat, hogy az Ön által használt levelezőrendszer visszaigazolásunkat a „levélszemét” (spam) mappába tette. Ha itt sem találja, akkor a weboldal „Felhasználói fiók” menüjében a „Rendelések” menüpont alatt ellenőrizheti, hogy a rendszer rögzítette-e a megrendelést (rendelése részletei a PDF fájlban találhatóak).

3. Szállítás

3.1 Hová tudok csomagot rendelni?

Magyarország területén bárhová, külföldi megrendelés esetén egyeztetés szükséges.

3.2 Mennyi a szállítás költsége?

Magyarország határain belülre feladott csomagok esetén nettó 1290 Ft-tól, nettó 4000 Ft-ig terjedhet a szállítás költsége. A szállítási díjat a csomag súlya határozza meg. A pontos szállítási költséget a megrendelést visszaigazoló e-mailben mellékelt PDF dokumentumban láthatja.

A megrendelést követő automata e-mail csak tájékoztató. A megrendelés visszaigazolást a rendelés feldolgozását követően küldjük el.

3.3 Mennyi idő alatt szállítanak?

A 8:00 és 16:00 között leadott megrendeléseket azonnal, a 16:00 után leadott rendeléseket másnap reggel dolgozzuk fel. Amennyiben a megrendelt árucikkek raktáron vannak a feldolgozott rendelést átadjuk a futárszolgálatnak. A megrendelt csomagok legtöbb esetben 1-2 munkanap alatt megérkeznek.

A pénteken leadott megrendelések hétfőn érkeznek meg. Kérjük vegye figyelembe, hogy a hétvégi, vagy munkaszüneti napon eladott rendeléseket a következő munkanapon tudjuk feldolgozni.

3.4 Személyesen is átvehető a csomag?

Minden vásárlónknak lehetősége van a megrendelt terméket személyesen átvenni a 1044 Budapest, Megyeri út 116. Fsz. 1. alatti üzletünkben. Amennyiben ezt a lehetőséget választja, akkor a megrendelés során a részletes kosárnézetben a „Szállítás és számlázás beállítása” részben a „Fizetés” lenyíló menüben válassza a „Személyes átvétel az üzletben” lehetőséget.

3.5 Mit tegyek, ha a csomag sérülten érkezik?

Cégünk a megrendelt termékeket minden esetben biztonságosan becsomagolja. Amennyiben a megérkezett csomag olyan mértékben sérült, amely feltételezi, hogy a benne lévő termék is sérült, a csomagot ne vegye át! Vegyen fel jegyzőkönyvet a kiszállító futárral és a csomagot fordítsa vissza.

3.6 Nem kaptam meg a megrendelt csomagot, mit tegyek?

Amennyiben a megrendelést követő 3 munkanapban nem érkezik meg a csomag, keressen minket elérhetőségeinken és haladéktalanul kivizsgáljuk a késedelem okát.

3.7 Ha még sem kell a termék, vagy hibás a teljesítés, hogyan kapom vissza a pénzem?

Amennyiben Ön magánszemélyként (Végfelhasználó) vásárol webáruházunkban, 14 munkanapon belül minden indoklás nélkül visszaküldheti a vásárolt terméket, amelynek ellenértékét legkésőbb 30 napon belül visszautaljuk egy Ön által megadott számlaszámra. Amennyiben nem rendelkezik számlaszámmal, kérjük hívja ügyfélszolgálatunkat, hogy egyeztethessük a pénzvisszafizetés módját.

Minőségi kifogás, hiányos-, vagy hibás termék esetén az árut az eredeti csomagolásában (pl.: gyári doboz), minden kapott gyári tartozékával együtt küldje vissza nekünk és egy e-mailben jelezze a kifogást. A visszaérkezett csomagot átvizsgáljuk és jogos kifogás esetén természetesen van lehetőség a vételár visszafizetésére.

Kérjük vegye figyelembe a visszaküldésnél, hogy a koszos-, sérült-,  vagy tartósan üzembe helyezett terméket nem áll módunkban teljes vételáron visszavásárolni. Ilyen esetekben értékcsökkenést vagyunk kénytelenek elszámolni.

4.2 Hová küldhetem vissza a terméket?

Visszaküldési címünk: 1044 Budapest, Megyeri út 116. Fsz. 1.

Kosár tartalma
Az Ön kosara jelenleg üres.Kosár kiürítése
Webáruházunkban feltűntetett árak a bruttó végfelhasználói árak, amelyek az ÁFA-t tartalmazzák.

Rendelés felvétel H-P, 8:00-16:00