Üdvözöljük az Electropoint
biztonságtechnikai nagykereskedés és webáruház oldalán!
A teljes oldaleléréshez kérjük Jelentkezzen be, vagy Regisztráljon!

Üzletszabályzat

1. Cégadatok

Üzemeltetés: Electropoint Kft.
Képviseli: Havasi Viktória ügyvezető igazgató
Szerződés nyelve: Magyar
Telefon: +36 1 271 1148
Skype:  epwebshop
E-mail: info@electropoint.hu
Telephely: 1044 Budapest, Megyeri út 116.
Postacím: 1044 Budapest, Megyeri út 116.
Cégjegyzékszám: 01-09-696688
Bejegyezve: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság Cím: 1051 Bp., Nádor u. 28.
Adószám: 12650200-2-42
Bankszámlaszám (Oberbank AG): 18400010-03545218-40100018
IBAN szám: HU32184000100354521840100018
Csomagvisszaküldés: 1044 Budapest, Megyeri út 116.

2. Szállítási információk

Magyarország határain belülre leadott megrendeléseket azonos feltételekkel teljesítjük. Külföldre kért szállítás esetén egyeztetés szükséges.

2.1 Szállítási határidők:

Magyarország területén belülre a feladástól számított 1-2 munkanap.
Külföldre szállítás esetén egyeztetés szükséges.

2.2 Szállítási költségek:

Magyarország területén belülre: nettó 1290Ft-tól, nettó 4000 Ft-ig (függően a csomag súlyától).
Külföldre: egyeztetés szükséges (az ár függ a csomag súlyától, valamint, hogy mely országba kérik a csomagot).

Előfordulhat, hogy a szállító nem találja meg a csomag címzettjét, vagy a címzett nem tartózkodik a megadott címen. Ilyen esetben a futár értesítőt hagy a helyszínen. Az értesítő segítségével egyeztetni lehet a futárszolgálattal egy újabb kiszállítást. A második sikertelen kiszállítás után a csomagot a futárszolgálat visszajuttatja nekünk. A visszaérkező csomagot, csak a szállítási költség ismételt felszámolásával tudjuk újraküldeni. Ha egy címről több alkalommal is visszaérkezik hozzánk a csomag, az adott vásárló jövőbeni megrendeléseit csak előreutalással történő kiegyenlítést követően tudjuk teljesíteni.

3. Fizetési információk

Webáruházunkban leadott rendelések kiegyenlítését több fizetési móddal lehet megtenni.

Magyarország területén belülre leadott rendelések esetén minden vásárlás ellenértékét (függetlenül attól, hogy magánszemély, vagy vállalkozás a vásárló) lehetőség van a helyszínen kézpénzben-, utánvéttel a futárnak-, vagy banki előreutalással kifizetni.

Külföldre történő megrendelés esetén magánszemélytől csak előreutalást tudunk elfogadni.

Halasztott fizetésre csak vállalkozásoknak, illetve közületeknek van lehetősége. A halasztott fizetés mértéke egyedi elbírálás során kerül megállapításra.

4. Rendelés visszaigazolása

A megrendelés beérkeztét követően legkésőbb 24 órán belül értesítést küldünk (megrendelés visszaigazolás) az Ön által megadott e-mail címre. Amennyiben a megrendelt termék nem található raktáron és a webáruházunkban látott feltételekkel nem szerezhető be, fenntartjuk a jogot, hogy elálljunk a megrendelés teljesítésétől. Ebben az esetben haladéktalanul értesítjük Önt, hogy a rendelése az adott formában nem teljesíthető.

5. Megrendelések feldolgozása

A leadott megrendelések feldolgozása, csomagolása és szállításra átadása minden nap 8:00 és 16:00 között történik. A hétvégi, vagy munkaszüneti napokon beérkezett megrendelések ügyintézése a következő munkanapon történik.

6. Szavatosság, jótállás / garancia

Az Electropoint Kft. a hibás teljesítésért  felelősséget vállal, ez a szavatosság, vagy kellékszavatosság. Bármely termékünk megvásárlása esetén a fogyasztói átvételtől számított 2 éven belül érvényesíthető a szavatossági, vagy kellékszavatossági igény, amennyiben az adott termék az eladás pillanatában magában hordozza a hibát (rejtett hiba, vagy gyári hiba). A szavatossági igény bejelentése esetén a szavatossági idő kezdetétől számított 6 hónapig cégünk költségére vizsgáljuk be a kifogásolt terméket. A 6 hónap leteltével a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a termékben keletkezett (felfedezett) hiba már a vásárlákor fennállt.

Minden általunk forgalmazott bruttó 10 000 Ft vételár feletti termékre a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján 1év kötelező jótállást biztosítunk. A jótállási igény a jótállási időn belül - a jótállási jegy átadásának elmaradása esetén - a fogyasztói szerződés megkötését igazoló számla bemutatásával érvényesíthető. A kötelező jótállási idővel párhuzamosan a gyártó által meghatározott jótállási időt is biztosítjuk, amennyiben az a fogyasztóra nézve kedvezőbb (nem kevesebb, mint a rendeletben előirt 1 év). A jótállás nem érvényesíthető, ha a minőségi kifogás a vásárlóra egyértelműen visszavezethető tevékenység során lépett fel (nem rendeltetészerű használat, kezelés, karbantartás).

A Ptk. 306. § (1) alapján vásárlóinkat (magánszemély, vagy vállalkozás, illetve közület)  szavatossági / jótállási igény bejelentése esetén 4 féle lehetőség illeti meg: javítás, csere, árleszállítás, vagy elállás (vételár visszafizetés). Bármely általunk forgalmazott eszköz esetén a szavatossági, illetve jótállási időn belül vásárlónk elsősorban a javítást, vagy cserét követelhet. Amennyiben a javítás jelentős tőbbletköltséggel jár, akkor a terméket cseréljük. Amennyiben mindkét lehetőség lehetetlen, akkor vásárlónknak joga van árleszállítást, vagy a vételár visszafizetését kérni.

Amennyiben kérdése van szavatossági, vagy jótállási igénye érvényesítésével kapcsolatban, kérjük keressen minket elérhetőségeinken. Továbbá az alábbi dokumentumok hasznos információkkal szolgálhatnak:

• 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

A Polgári Törvénykönyvről szóló 1959. évi IV. törvény jótállásra és a hibás teljesítésre vonatkozó rendelkezései

• 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről

7. Elállás, csere, visszavétel

Amennyiben megrendelését rossz adatokkal, vagy véletlenül küldte el, a kiszállítást megelőzően telefonon módosíthatja, vagy minden hátrányos következmény nélkül lemondhatja. A lemondást a rendelési időben leadott megrendelést követő 1 órában van lehetősége megtenni írásban (e-mail), vagy telefonon, vagy a rendelési időn kívül leadott megrendelések esetén másnap reggel 9:00-ig .

Kérjük minden esetben vegye figyelembe a következőket:

• Amennyiben magánszemélyként vásárol webáruházunkban, 14 napos elállási jog illeti meg.
• Elállást, reklamációt e-mailben, vagy postai úton tudunk fogadni.
• Elállás esetén a visszaküldés díja a vásárlót terheli.
• A visszaküldött áru ellenértékét az áru sértetlenségének ellenőrzését követően, 30 munkanapon belül visszautaljuk a vásárló által megadott bankszámlaszámra. Amennyiben a vásárló nem rendelkezik bankszámlával, akkor az elállásról szóló megkeresésben kérjük megjelölni a módot a termék ellenértékének visszafizetésére.
• Amennyiben a termék szállítás közben megsérült, cserelehetőséget biztosítunk. A sérült terméket a kézbesítő által felvett jegyzőkönyv csatolásával tudjuk visszavenni.
• Amennyiben csereterméket az áru beérkeztekor nem tudunk biztosítani és a vásárló más helyettesítő terméket nem fogad el, a termék vételárát a fentebb megjelölt módokon visszafizetjük.
• Termék visszaküldéséhez a termék eredeti csomagolását, vagy ha ez lehetetlen, akkor a méretét leginkább megközelítő, biztonságos csomagolást válassza.
• Hibás teljesítés esetén (nem gyári hiba!) a vásárlónak az áru átvételét követő 24 órában van lehetősége jelezni a hibát. Az üzembe helyezett (használt) termék esetén hibás teljesítésre vonatkozó kifogást nem tudunk elfogadni.

Kérjük minden esetben alaposan ellenőrizze a csomagot átvételkor!

Kosár tartalma
Az Ön kosara jelenleg üres.Kosár kiürítése
Webáruházunkban feltűntetett árak a bruttó végfelhasználói árak, amelyek az ÁFA-t tartalmazzák.

Rendelés felvétel H-P, 8:00-16:00